لوازم ورزشی خانگی

بهترین لوازم بدنسازی خانگی

بهترین لوازم بدنسازی خانگی

بهترین لوازم بدنسازی خانگی و تهیه آن شاید یکی از دغدغه ذهنی شما عزیزان باشد که ما در رکوردکالا بسیاری از بهترین آن ها را برای شما ورزشکاران و ورزش دوستان ارائه میکنیم. خرید لوازم ورزشی از منیریه و فروشگاه رکوردکالا را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.در ادامه همراه ما باشید.


Table of Contents

بهترین لوازم بدنسازی خانگی و ویژگی های آن

بهترین لوازم بدنسازی خانگی دارای ویژگی هایی هستند که آشنایی با آن ها به شما در انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه ها و وسیله های ورزشی کمک زیادی می کند. همه ی ما می دانیم که ورزش کردن چه تأثیر چشم گیری در حفظ سلامتی و افزایش تندرستی ما دارد. علاوه بر این ها با ورزش کردن می توانیم به تناسب اندام و وزن ایده آل برسیم و همین موضوع نیز سبب افزایش اعتماد به نفس و روحیه ما خواهد شد. با این حال شروع ورزش به صورت مداوم و حرفه ای برای اغلب افراد کار سختی است که مدام آن را به تعویق می اندازند. حتما برای همه ی ما پیش آمده است که برای شروع ورزش تصمیم گرفته ایم که از شنبه به باشگاه برویم اما آن شنبه موعود هرگز نرسیده است و در لابه لای درگیری های کاری و کمبود وقت همیشگی ما گم شده است.

رفتن به باشگاه به صورت منظم و مداوم خیلی خوب است و در کنار تمامی مزایایی که دارد حس خوبی هم ایجاد می کند اما دشواری ها و محدودیت های مخصوص به خود را نیز دارد. برای مثال ما باید تغییری اساسی در برنامه های روتین و روزانه خود ایجاد کنیم. زمانی را برای رفت و برگشت و به احتمال زیاد معطل شدن در ترافیک های سنگین مسیر رفت و برگشت در نظر بگیریم. هزینه ای را که اغلب هم سنگین است به صورت ماهانه و یا هفتگی به این منظور اختصاص دهیم. بی شک محدودیت ها  و دشواری ها به همین موارد ختم نمی شود اما آیا تمامی این دلایل، ورزش نکردن و بی توجهی به تأثیرات چشم گیر ورزش بر سلامتی و تناسب اندام را توجیه می کند؟ ما می توانیم از بهترین لوازم بدنسازی خانگی استفاده کنیم و به جای رفتن به باشگاه، باشگاه را به خانه ی خود بیاوریم.

 

بهترین لوازم بدنسازی خانگی

بهترین لوازم بدنسازی خانگی

بهترین لوازم بدنسازی خانگی و مهمترین نکات موجود

اگر قصد خرید لوازم ورزشی از منیریه و یا خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی را دارید  یا به دنبال بهترین لوازم بدنسازی خانگی هستید، باید پیش از اقدام به انتخاب و ثبت سفارش و یا خرید لوازم و و سایل ورزشی حتما با نکات مهم در انتخاب این تجهیزات آشنا باشید. با توجه به اهمیت انتخاب و استفاده از لوازم و وسایل ورزشی استاندارد و مناسب در این قسمت از نوشته تصمیم داریم تا مهم ترین نکاتی را که باید در هنگام خرید لوازم ورزشی مورد توجه داشته باشید بیان و بررسی نماییم.

بهترین لوازم بدنسازی خانگی مورد نیاز مناسب برای رشته ورزشی

پیش از اقدام به خرید لوازم ورزشی باید رشته ورزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در هنگام خرید لوازم ورزشی باید توجه داشته باشید که وسیله ای که انتخاب کرده اید مناسب رشته ی ورزشی مورد نظرتان باشد. رشته های ورزشی تنوع بسیار زیادی دارند. در هنگام انتخاب رشته ی ورزشی که قصد انجام آن را دارید باید علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه و علاقه ی خود، به وضعیت بدنی و مهارت های جسمانی خود نیز توجه داشته باشید. به یاد داشته باشید زمانی می توانید در یک رشته ی ورزشی موفق شوید که مهارت های مورد نیاز جهت باز تولید حرکات خاص آن رشته را داشته باشید.

برای آشنایی با رشته ی ورزشی که به آن علاقه دارید می توانید از آموزش های آنلاینی که در سایت ها و صفحات مجازی وجود دارند استفاده کنید. این آموزش های مجازی هم شما را با تجهیزات مورد نیاز رشته ی ورزشی که انتخاب کرده اید آشنا می کنند و هم طرز استفاده از این وسایل و تجهیزات را به شما آموزش خواهند داد.

شما در حال مطالعه مقاله و مطلب آموزشی بهترین لوازم بدنسازی خانگی می باشید.با ما در ادامه همراه باشید.

انتخاب لوازم ورزشی استاندارد

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین لوازم بدنسازی خانگی، استاندارد و ایمن بودن این تجهیزات است. همه ی ما می دانیم که ورزش کردن چه فواید گسترده ای دارد و تا چه اندازه می تواند در سلامتی، اعتماد به نفس و حتی بهبود کارایی و افزایش راندمان کاری ما تأثیر داشته باشد. اما باید به یاد داشته باشید که ورزش کردن به صورت غیر اصولی نیز می تواند به همین اندازه مضر باشد و تأثیر سوئی بر سلامتی جسمانی ما بگذارد.

در هنگام ورزش کردن هم باید به رعایت اصول حرکات ورزشی و انجام دادن به شیوه درست و اصولی هر حرکت توجه داشته باشید و هم باید به استاندارد بودن وسیله ای که از آن برای انجام حرکات ورزشی استفاده می کنید دقت کنید. استفاده از وسایلی که به صورت غیر استاندارد طراحی و تولید شده اند می تواند آسیب هایی جدی به قسمت های مختلف بدن شما از جمله پا، کمر و … وارد کند. به همین جهت فروشگاه لوازم ورزشی رکوردکالا به کیفیت لوازم و تجهیزات ورزشی که برای فروش عرضه می کند توجه زیادی دارد و شما نیز می توانید به راحتی از امکان خرید حضوری و یا خرید اینترنتی لوازم بدنسازی از این مجموعه استفاده کنید.

خرید بهترین لوازم بدنسازی خانگی مناسب با هدفی که دارید

ورزش کردن مزایای زیادی دارد که از جمله آن می توانیم به سلامتی، تناسب اندام، کاهش وزن، بر طرف کردن برخی از دردها و ضعف های جسمانی، افزایش قدرت بدنی و … اشاره کنیم. بهتر است پیش از اقدام به خرید لوازم ورزشی از منیریه هدف خود از ورزش کردن را به درستی روشن کنید. به این ترتیب می توانید وسلیه ی ورزشی مناسب با هدف خود را انتخاب و تهیه کنید.

برای مثال اگر مهم ترین هدف شما از ورزش کردن کاهش وزن و لاغر شدن است می توانید از وسایل ورزشی هوازی که به تعریق بیشتر کمک می کند استفاده کنید. در این صورت حلقه ورزشی هولاهوپ، طناب های ورزشی، کش ورزشی، تردمیل و … می توانند انتخاب های خوب و مناسبی برای شما باشند. در صورتی که دوست دارید بدن شما فرم زیبایی بگیرد و قصد دارید روی ماهیچه و عضله ای خاص کار کنید نیز می توانید بهترین لوازم بدنسازی خانگی که به صورت اختصاصی روی عضله مورد نظر شما کار می کند را خریداری کنید. برای این منظور و انتخاب مناسب ترین وسیله ورزشی برای هدفی که در نظر دارید می توانید از کارشناسان رکوردکالا مشاوره بگیرد. متخصصان این مجموعه شما را در انتخاب و تهیه مناسب ترین لوازم ورزشی مورد نیازتان راهنمایی خواهند کرد.

خرید لوازم ورزشی خانگی می تواند ایده ی بسیار خوبی برای هدیه دادن به عزیزان و دوستان باشد. در صورتی که از علایق ورزشی عزیزان خود آگاه هستید می توانید با توجه به علاقه، سلیقه، توانایی های جسمانی و … آن ها اقدام به خرید لوازم ورزشی خانگی مناسب برای هدیه دادن به آن ها کنید.

بهترین لوازم بدنسازی خانگی را مناسب با توانایی های خود انتخاب کنید

در صورتی که تصمیم دارید ورزش کردن در خانه را آغاز کنید بهتر است لوازم ورزشی که برای سطح توانایی ها و مهارت های شما مناسب است تهیه کنید. استفاده از لوازم ورزشی سنگین برای شروع ورزش هم می تواند به بدن شما صدمه و آسیب های جدی وارد کند و هم می تواند برای شما دشوار و سخت باشد و به این ترتیب شما را از ورزش کردن زده کند.

با توجه به این توضیحات یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین لوازم بدنسازی خانگی این است که قابلیت تغییر داشته باشند. به این ترتیب شما می توانید با سطوح ساده و ابتدایی آن ها شروع به ورزش کردن کنید و بعد از گذشتن مدتی که مهارت شما افزایش یافت و سطح قدرت بدنی شما بالاتر رفت اقدام به تغییر سطح وسیله ی ورزشی و ارتقا دادن آن کنید.

به یاد داشته باشید که خرید لوازم ورزشی تنها در صورتی می تواند برای شما مفید باشد که بتوانید از آن ها استفاده کنید. اینکه شما لوازم و وسایل ورزشی را بخرید اما از آن ها استفاده ای نکنید تنها دور ریختن پول و اشغال فضای خانه را به دنبال دارد. پس بهتر است از لوازم ورزشی ابتدایی تر شروع کنید تا کم کم خود را به ورزش کردن عادت دهید و ورزش را برای خود به یک الزام همیشگی درآورید.

پیش از خرید لوازم ورزشی خانگی، محدودیت فضایی را در نظر بگیرید

ورزش کردن در خانه انتخاب بسیار مناسبی است و مزایای بیشماری دارد. برای مثال یکی از مهم ترین امتیازات این تصمیم این است که شما برای ورزش کردن نیازی به خارج شدن از منزل در هوای سرد یا هوای گرم ندارید. می دانید که همین سرد بودن یا گرم بودن بیش از حد هوا در برخی از روزها سبب می شود تا افراد زیادی باشگاه رفتن را تعطیل کرده و برنامه ورزشی خود را مختل کنند. اما اگر در خانه وسیله و تجهیزات ورزشی داشته باشید دیگر با این مشکلات روبرو نخواهید شد.

علاوه بر این با خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی و یا خرید لوازم ورزشی از منیریه می توانید در خانه و به صورت خانوادگی ورزش کنید. این روزها اغلب ما وقت بسیار زیادی را در صفحات مجازی می گذارنیم و گوشی های هوشمند تقریبا جایگزین روابط گرم خانوادگی و صبحت های رو در رو با اعضای خانواده شده است. در صورتی که در خانه لوازم و وسایل ورزشی داشته باشید می توانید اوقات شادی را با اعضای خانواده ی خود بگذارنید. به این ترتیب هم زمانی را به ورزش اختصاص داده اید و هم از همین زمان مفید برای در کنار خانواده بودن و گرم تر کردن روابط خانوادگی استفاده کرده اید.

اما موضوع مهمی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید این است که حتما قبل از خرید لوازم ورزشی به مساحتی که برای اختصاص دادن به ورزش در اختیار دارید توجه داشته باشید. اگر وسایل و تجهیزاتی را برای ورزش کردن بخرید که مجبور باشید هر بار بعد از تمرین کردن آن ها را جمع و جابجا کنید احتمال اینکه دفعه بعد برای شروع ورزش حوصله ی جابجا کردن دوباره ی آن ها را نداشته باشید زیاد است. به این ترتیب بی شک بعد از مدتی ورزش کردن را کنار گذاشته و دیگر از آن وسایل ورزشی که تهیه کرده اید، هیچ استفاده ای نخواهید کرد.

در صورتی که مساحت محدودی را برای ورزش کردن و قرار دادن وسایل و تجهیزات ورزشی در خانه در اختیار دارید بهتر است از وسایل و تجهیزات کوچکتر و سبک تر استفاده کنید. فروشگاه لوازم ورزشی رکوردکالا برای حل این مشکل مشتریان خود اقدام به عرضه محصولات ورزشی کرده است که هم وزن کمی دارند و هم به راحتی امکان تا کردن آن ها وجود دارد. به این ترتیب این وسایل جای کمتری را اشغال می کنند و برای خانه های کوچک نیز مناسب می باشند.

پیشنهاد می شود >> ایروبیک و تناسب اندام

خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی

ورزش کردن در خانه مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزایای این کار این است که دیگر نیازی نیست تا شما تغییرات اساسی در برنامه های روزانه ی خود ایجاد کنید. می توانید هر ساعتی از شبانه روز را که در خانه آزاد هستید به تمرین و ورزش کردن اختصاص دهید. می توانید ساعت هایی را که مشغول تماشای تلویزیون هستند را با ورزش کردن خود ادغام کنید و به این ترتیب مشکل کمبود وقت را هم دور بزنید.

ورزش کردن در خانه به شما کمک می کند تا به میزان زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید. زیرا دیگر نیاز نسیت تا زمانی را صرف مسیر رفت و برگشت باشگاه کنید. در باشگاه معمولا ساعت هایی وجود دارد که اغلب افراد آن ساعت را به تمرین کردن خود اختصاص می دهند ( برای مثال بعد از تعطیلی مدارس و یا اداره ها و شرکت ها که افراد زمان آزادی را به دست می آورند ) به همین دلیل در این ساعت ها باشگاه شلوغ است و شما مجبور می شوید برای استفاده از دستگاه های بدنسازی مورد نظرتان مدتی را در صف بایستید و همین موضوع نیز در اتلاف وقت تأثیر گذار است. اما ورزش کردن در خانه این مشکلات را ندارد و شما می توانید از تمام زمانی که به انجام حرکت های ورزشی اختصاص داده اید نهایت سود را ببرید و هیچ وقتی از شما تلف نشود.

برای تهیه بهترین لوازم بدنسازی خانگی می توانید از امکان خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی که مجموعه رکوردکالا در اختیار شما گذاشته است، استفاده کنید. قیمت لوازم بدنسازی خانگی در سایت رکوردکالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین بدون اینکه نیاز باشد به منیریه بروید خرید خود را انجام دهید.

خرید بهترین لوازم بدنسازی خانگی ورزشی از منیریه

حتما برای شما هم بارها پیش آمده است که تصمیم به خرید وسیله ای خاص گرفته باشید اما ندانید که برای خرید باید به کجا مراجعه کنید. و شاید هم برای شما پیش آمده باشد که وسیله ای خاص را خریده باشید و بعد افراد زیادی به شما بگویند چرا برای خرید به مرکز و بورس مخصوص این وسیله نرفته ای؟ بدیهی است که با مراجعه به بازار خاص هر وسیله هم تنوع انتخاب هایی که در مقابل شما قرار می گیرد بسیار بیشتر می شود و هم می توانید وسیله های با کیفیت تری را و البته با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

حتما شنیده اید که بورس و بازار مخصوص لوازم ورزشی در شهر تهران، میدان منیریه می باشد. برای خرید بهترین لوازم بدنسازی خانگی می توانید به این میدان بروید و با تنوع بسیار زیاد محصولات ورزشی روبرو شوید. فروشگاه لوازم ورزشی رکوردکالا در میدان منیریه، خیابان معیری، پلاک ۲۷ قرار دارد و انواع لوازم ورزشی برای رشته های مختلف را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای فروش عرضه می کند. علاوه بر این می توانید از امکان خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی که در سایت این مجموعه ارائه شده است نیز استفاده کنید.

اگر این روزها سری به باشگاه های بدنسازی زده باشید حتما افزایش قیمت ها برایتان تعجب آور بوده است. هزینه ثبت نام، گرفتن برنامه از مربی و رفت و آمد به باشگاه برای خیلی از افراد یکی از موانع شروع ورزش کردن است. با خرید لوازم بدنسازی خانگی می توانید یکبار برای همیشه این هزینه را پرداخت کنید و تا مدت ها به صورت روزانه از این وسایل ورزشی استفاده کنید. بدیهی است که این هزینه از لحاظ اقتصادی نسبت به هزینه ای که باید صرف باشگاه رفتن کنید بسیار توجیه پذیرتر است.

وسایل بدنسازی خانگی

دستگاه ها و لوازم بدنسازی که می توانید در خانه از آن ها برای ورزش کردن استفاده کنید تنوع بسیار زیادی دارند. دامنه وسایل بدنسازی خانگی از انواع کش های ورزشی و دمبل های ساده و کوچک گرفته تا تجهیزات ورزشی هوازی و دستگاه های پیشرفته بدنسازی گسترده و متنوع می باشد. در واقع موضوع مهم و اصلی در انتخاب بهترین لوازم بدنسازی خانگی مناسب بودن این لوازم و وسیله های ورزشی با ورزشی است که شما به آن علاقه دارید و تصمیم به انجام آن گرفته اید.

یکی از موضوعاتی که در هنگام انتخاب و خرید لوازم ورزشی خانگی و وسایل بدنسازی باید به آن توجه داشته باشید مناسب بودن اندازه و حجم دستگاهی که قصد خرید آن را دارید با مساحتی است که قصد دارید در خانه به این دستگاه و به طور کلی به ورزش کردن اختصاص دهید. اگر محیط محدودی را برای ورزش کردن در اختیار دارید می توانید از لوازم ورزشی و وسایل بدنسازی که حجم و اندازه کوچکتری دارند استفاده کنید و علاوه بر این می توانید لوازم ورزشی را انتخاب کنید که قابلیت تا شو و جمع شدن دارند. برخی از وسایل بدنسازی خانگی هستند که به راحتی از هم جدا شده و سپس مونتاژ و سر هم بندی می شوند. انتخاب این وسایل برای محیط های کوچک مناسب تر می باشد.

همچنین در صورتی که با مشکل هزینه برای خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم که در ابتدای کار تنها چند وسیله را خریداری کنید و بعد به مرور تعداد وسایل ورزشی خانگی و لوازم بدنسازی خود را افزایش دهید. علاوه بر این می توانید به جای خریدن چندین وسیله مختلف بدنسازی، یک یا دو وسیله چند کاره و چند منظوره را تهیه کنید. به این ترتیب می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

بدنسازی و وزنه برداری

بدنسازی و وزنه برداری

لیست بهترین لوازم بدنسازی خانگی

رشته های ورزشی تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود و البته در نظر گرفتن شرایط بدنی و مهارت هایی که دارید مناسب ترین گرایش و رشته ورزشی را انتخاب کرده و آن رشته را به صورت مداوم و منظم ادامه دهید. رشته های ورزشی مختلف، وسایل و لوازم مخصوص به خود را نیاز دارند و شما می توانید لیست تجهیزات و وسایل مورد نیاز در رشته ورزشی که در نظر دارید را تهیه کرده و سپس اقدام به خرید لوازم بدنسازی خانگی در تهران نمایید.

اغلب افراد برای شروع ورزش تمایل دارند ورزش را با بدنسازی شروع کنند. یکی از دلایل اینکه بیشتر افراد ورزش بدنسازی را انتخاب می کنند تأثیر زیادی است که این رشته ورزشی در تناسب و زیبایی اندام دارد. در صورتی که شما به صورت مداوم و منظم به این ورزش مشغول شوید بعد از گذشتن مدتی به راحتی متوجه تغییرات زیادی در استایل و بدن خود می شوید.

دلیل دیگر استقبال بیشتر از این رشته این است که در ورزش بدنسازی می توانید به صورت اختصاصی روی هر ناحیه و عضله ای که دوست دارید متمرکز شوید. برای مثال می توانید برای بر طرف کردن ایرادهای اندامی که دارید و یا بهتر و زیباتر کردن فرم بدن خود روی عضلات قسمت های مختلف بدن مانند دست، پا، سر شانه، سینه و … متمرکز شوید و عضلات خود را پرورش دهید. بهترین لوازم بدنسازی خانگی که می توانید با توجه به نیاز و اهداف خود از فروشگاه لوازم ورزشی رکوردکالا تهیه کنید عبارتند از :

  • انواع تردمیل ها
  • دوچرخه های ثابت
  • ایرباک
  • الپتیکال
  • نیمکت بدنسازی
  • انواع دمبل ها
  • حلقه تناسب اندام
  • کش پیلاتس
  • هالتر
  • میله شنا
  • و …

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید لوازم ورزشی حتما باید به آن توجه داشته باشید، ایمنی و استاندارد بودن لوازمی است که انتخاب می کنید.

اما ما در رکورد کالا دسته بندی ها کلی ای داریم که به صورت زیر است.خود این دسته بندی ها شامل زیردسته بندی ها و محصولات زیادی می باشد.ما در رکوردکالا بیش از 2هزار محصول ورزشی داریم:

ایروبیک و تناسب اندام

بدنسازی و وزنه برداری

یوگا و پیلاتس

کراسفیت

ورزش های راکتی و نشانه روی
ورزش های تیمی
ورزش های مهارتی و سرگرمی
لوازم طبی ورزشی سلامتی

 

وسایل ورزشی لاغری

افزایش وزن و چاقی یکی از مشکلات و معضلات جدی است که اکثر افراد جامعه با آن درگیر هستند. سبک زندگی ما به سمتی رفته است که لاجرم چاق شدن را به دنبال دارد. تحرک بسیار کم، نشستن های طولانی مدت پای گوشی موبایل، لپتاپ، تلویزیون و … فرصت تحرک و ورزش کردن را از ما گرفته است. عادت به استفاده مداوم و همیشگی از خودرو نیز به این مشکل دامن زده است. افرادی زیادی هستند که حتی برای مسافت های خیلی کوتاه هم از خودرو و وسایل نقلیه استفاده می کنند. همین موضوع سبب شده است تا ما حتی در حد یک قدم زدن کوتاه نیز تحرک نداشته باشیم.

علاوه بر این استفاده بیش از حد از فست فودها نیز مشکل چاق شدن و اضافه وزن را جدی تر کرده است. سبک زندگی امروز ما به شکلی شده است که همیشه از کمبود وقت گله داریم و همین موضوع نیز به استفاده بیش از اندازه از فست فودها دامن زده است. تهیه کردن و خوردن فست فودها سریع و راحت است و  به همین دلیل نیز جایگزین غذای های مفید شده اند. البته خوردن فست فود یکی از تفریحات ما نیز به حساب می آید و همین موضوع نیز می تواند یکی از اصلی ترین دلایل چاقی بیش از حد باشد. تصور کنید ما با خودرو به یک فست فودی می رویم و کلی کالری مضر دریافت کرده و برمی گردیم و باز گوشی موبایل به دست میگریم و یا پشت لپتاپ می نشینیم، خب طبیعی است که چاق می شویم.

چاق شدن بیش از حد نه تنها اعتماد به نفس ما را تخریب می کند بلکه یکی از اصلی ترین علت های اکثر بیماری ها می باشد. بهترین راه حل برای درمان چاقی و رسیدن به تناسب اندام خرید بهترین لوازم بدنسازی خانگی می باشد. طناب، حلقه لاغری، دوچرخه ثابت، میله شنا، تردمیل و … از جمله وسایل ورزشی لاغری به حساب می آیند.

قیمت لوازم ورزشی خانگی

لوازم و تجهیزات ورزشی خانگی تنوع بسیار زیادی دارند. این وسایل و تجهیزات از ساده ترین لوازم ورزشی مانند زیر انداز ورزشی شروع می شوند و به انواع بسیار پیشرفته لوازم بدنسازی مانند تردمیل ها ی مختلف می رسند. با توجه به گستردگی دامنه این تجهیزات، قیمت لوازم ورزشی نیز تنوع بسیار زیادی دارند.

در هنگام خرید لوازم ورزشی از منیریه و یا خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی بی شک با قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد. یکی از موارد مهمی که در تعیین قیمت لوازم ورزشی اثر گذار است، برند محصول می باشد. برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات و لوازم ورزشی فعالیت می کنند. برندهایی که در این بازار معروف تر هستند اغلب محصولاتی با قیمت های بالاتری دارند و البته باید توجه داشت که کیفیت محصولات ورزشی این برندها نیز اغلب بالاتر است و همین موضوع، قیمت بالاتر آن ها را توجیه می کند.

یکی دیگر از عوامل مهمی که در تعیین قیمت لوازم و وسایل ورزشی اثر دارد، نوع و مدل وسیله است. همان طور که اشاره کردیم وسایل ورزشی تنوع بسیار زیادی دارند و در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند. تک کاربردی بودن و یا چند منظوره بودن، قابلیت جمع کردن و تا شو بودن، وزن، اندازه و … همگی در تعیین قیمت مدل های مختلف لوازم ورزشی تأثیر می گذارند.

به یاد داشته باشید که بهترین لوازم بدنسازی خانگی وسایلی هستند که از متریال و مواد اولیه مرغوب و استاندارد تهیه شده باشند. در غیر این صورت نمی توانید به ایمن بودن آن ها اعتماد کنید و احتمال آسیب و صدمه دیدن شما در هنگام استفاده از آن ها وجود دارد.  به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید لوازم ورزشی خانگی بیش از قیمت آن ها به کیفیت و استاندارد بودن آن ها توجه داشته باشید.

وسایل باشگاه بدنسازی آقایان

فروشگاه ورزشی رکوردکالا علاوه بر این که وسایل ورزشی خانگی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای فروش عرضه می کند، وسایل و دستگاه های باشگاه بدنسازی را نیز به فروش می رساند. در صورتی که برای تأسیس باشگاه و یا مجهزتر کردن باشگاه خود نیاز به دستگاه ها و وسایل بدنسازی دارید، می توانید برای خرید لوازم ورزشی از منیریه و یا خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی به فروشگاه رکوردکالا در منیریه مراجعه کرده و یا سفارش خود را در سایت این مجموعه ثبت نمایید. از جمله وسایل کاربردی و ضروی بدنسازی که در باشگاه ها مورد نیاز است می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • پایه هالتر
  • نیمکت بدنسازی
  • قفسه دمبل ‌ها
  • نیمکت قابل تنظیم
  • پرس نیمکت تخت
  • سیم کش زیر بغل
  • دستگاه سیم کش دو طرفه
  • دستگاه مخصوص پشت ران
  • پرس نیمکت شیب دار
  • دستگاه روئینگ حرفه ‌ای
  • نیمکت واشداری
  • تردمیل
  • دستگاه اسکات هاک
  • دمبل‌ های روکش پلاستیکی
  • و …

معرفی بهترین لوازم بدنسازی خانگی

لوازم ورزشی که می توانید در خانه استفاده کنید تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید با توجه به مهارت، شرایط جسمانی، ورزشی که علاقه دارید، میزان بودجه ای که برای تهیه این وسایل اختصاص داده اید، مساحتی که برای اختصاص دادن لوازم ورزشی در اختیار دارید و … مناسب ترین وسیله ورزشی را انتخاب و خریداری کنید. با توجه به گسترده بودن بودن دامنه وسایلی که می توانید برای ورزش کردن در خانه تهیه کنید در این قسمت تصمیم به معرفی برخی از پر کاربردترین وسایل ورزشی خانگی داریم.

طناب ورزشی : یکی از وسایل ساده ورزشی که می توانید به وسیله آن در خانه ورزش کنید، طناب ورزشی است. این وسیله ورزشی به شما در تناسب اندام، کاهش وزن، تقویت عضلات پا و … کمک زیادی می کند. از امتیازات این وسیله ورزشی می توانیم به ارزان بودن و قابل حمل بودن آن اشاره کنیم.

دمبل‌: دمبل ها انواع مختلفی دارند. برخی از دمبل ها حالت افزایشی دارند و شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود وزن آن ها را کاهش و یا افزایش دهید. اما نوع دیگر آن ها دمبل های ساده هستند که در وزن های مختلفی طراحی و تولید شده اند و شما می توانید هر وزنی را که نیاز دارید تهیه کنید. با استفاده از دمبل ها می توانید انواع مختلفی از حرکات ورزشی را انجام دهید. برای مثال از دمبل ها می توانید برای تقویت و فرم دادن به دست، بازو، سرشانه، سینه، پشت، پا و … استفاده کنید. برای آموزش حرکات مختلفی که می توانید با دمبل انجام دهید، می توانید از آموزش های آنلاینی که در صفحات مجازی و سایت های ورزشی موجود است استفاده کنید.

میله بارفیکس : یکی دیگر از بهترین لوازم بدنسازی خانگی که می توانید به راحتی از آن در خانه استفاده کنید، میله بارفیکس است. با استفاده از این وسیله ورزشی نیز می توانید حرکات بسیار متعدد و متنوع ای را انجام دهید. مزیت مهم میله بارفیکس این است که جای خاصی را در خانه اشغال نمی کند و همه اعضای خانواده نیز می توانند از آن استفاده کنند.

برای ورزش کردن در خانه چه وسایل  ورزشی مورد نیاز است؟

از دیگر لوازم ورزشی مناسبی که می توانید برای ورزش کردن در خانه از آن ها استفاده کنید می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

کیسه بوکس : یکی از وسایل ورزشی کاربردی که می توانید برای تهیه کردن آن اقدام به خرید لوازم ورزشی از منیریه کنید، کیسه بوکس است. کیسه بوکس خصوصا برای ورزش های رزمی بسیار مناسب است. با استفاده از این وسیله ورزشی می توانید قدرت دست ها و بالا تنه ی خود را افزایش دهید. یکی از معایب این وسیله ورزشی این است که جای زیادی را اشغال می کند و از آن جایی که وزن زیادی دارد جابجا کردن آن بعد از انجام تمرین های ورزشی امکان پذیر نیست.

توپ تمرین : با استفاده از توپ تمرین نیز می توانید حرکات ورزشی بسیار متنوع ای را انجام دهید. در صورتی که می خواهید تمام قسمت های بدن را در ورزش درگیر کنید، توپ ورزشی می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. در ضمن این وسیله ورزشی هم قیمت مناسبی دارد و هم جای خاصی را در خانه اشغال نمی کند. در هنگام خرید توپ تمرین باید توجه داشته باشید که محصول مورد نظرتان کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند تمام وزن شما را تحمل کند.

کش ورزشی : کش ورزشی را می توانید به صورت های مختلف و برای تمرین های متنوع ای استفاده کنید. استفاده از کش های ورزشی به شما کمک می کند تا تمامی قسمت های مختلف بدن خود را در ورزش درگیر کرده و تقویت نمایید. این کش ها خصوصا در تمرین های مربوط به ورزش پیلاتس کاربرد زیادی دارند.

بند های تمرین معلق :  بند های تمرین معلق یا همان بند TRX نیز از جمله بهترین لوازم بدنسازی خانگی می باشند که می توانید با قیمت مناسبی تهیه کنید. این بندها به شما کمک می کنند تا عضلات دست، پا و میان تنه ی خود را تقویت کنید. استفاده از این بندها و انجام حرکت ورزشی مناسب با آن ها کمی نیاز به تمرین دارد و بعد از مدتی می توانید کاملا در این کار مهارت لازم و کافی را به دست آورید.

بهترین بهترین لوازم بدنسازی خانگی برای ورزش کردن در خانه

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید لوازم ورزشی برای ورزش کردن در خانه باید مورد توجه قرار دهید این است که لوازم ورزشی نباید به گونه ای انتخاب شوند که موجب آزار رساندن به همسایه ها شوند. برای مثال در صورتی که شما در طبقات بالاتر یک ساختمان زندگی می کنید، نمی توانید از لوازم ورزشی که استفاده کردن از آن ها نیاز به جهش های شدید و پریدن دارد، استفاده کنید. در این مواقع بهتر است لوازم ورزشی را که می توانید به صورت ایستاده و یا نشسته با آن ها ورزش کنید انتخاب و خریداری کنید.

وسایل و تجهیزات ورزشی موجود در فروشگاه لوازم ورزشی رکوردکالا تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی شرایط خود، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله ورزشی را برای ورزش کردن در خانه تهیه کنید. یکی از مهم ترین مزایای ورزش کردن در خانه این است که برای بچه های کوچک تر و سایر اعضای خانواده نیز الگو سازی می کنید و ورزش کردن به عنوان یک عادت خانوادگی در میان خانواده ی شما تبدیل می شود.

از تجهیزات و لوازم ورزشی می توانید در محیط کار خود نیز استفاده کنید. در صورتی که در محل کار خود زمان های آزادی دارید که می توانید به ورزش کردن اختصاص دهید بهتر است با خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی و قرار دادن این لوازم در محل کار خود، این زمان های آزاد را با ورزش کردن سپری کنید. به این ترتیب می توانید از زمانی هایی که بیهوده تلف می شوند و صرف وقت گذرانی در صفحات مجازی و … می شوند به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. در ضمن با این کار می توانید همکاران خود را نیز به ورزش کردن تشویق کنید تا ورزش کردن به یک عادت خوب همگانی تبدیل شود.

جمع بندی

در این نوشته به معرفی و بررسی بهترین لوازم بدنسازی خانگی و نکات مهمی که در هنگام خرید لوازم ورزشی از منیریه باید مورد توجه قرار دهید، پرداخته ایم. ورزش کردن فواید بسیار زیادی دارد و باعث حفظ سلامتی، رفع برخی از امراض جسمی، تقویت عضلات، کاهش وزن، تناسب اندام و … می شود. در صورتی که زمان لازم برای رفتن به باشگاه را ندارید می توانید با خرید اینترنتی لوازم ورزشی بدنسازی به راحتی خانه ی خود را به یک باشگاه ورزشی اختصاصی تبدیل کنید.

لوازم ورزشی خانگی تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید با توجه به رشته ی ورزشی که به آن علاقه دارید، تجهیزات و وسایل ورزشی که مورد نیازتان است تهیه کنید. در هنگام تهیه لوازم ورزشی حتما باید به استاندارد بودن این وسایل توجه کنید، زیرا ایمنی لوازم ورزشی اهمیت بسیار زیادی دارد. حتما باید لوازم ورزشی را تهیه کنید که از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید شده باشند. فراموش نکنید که ورزش کردن با وسایل ورزشی غیر استاندارد می تواند آسیب های جسمی غیر قابل جبرانی را به بدن شما تحمیل کند. زانو درد، کمر درد، درگیر شدن مهره های کمر و گردن و … برخی از صدماتی است که استفاده از وسایل ورزشی نامرغوب و نا ایمن به بدن شما وارد می کند.

برای تهیه لوازم ورزشی خانگی با کیفیت و استاندارد می توانید به فروشگاه لوازم ورزشی رکوردکالا در منیریه مراجعه کرده خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید و یا به سایت این مجموعه مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین در این سایت ثبت نمایید. لوازم ورزشی که توسط این مجموعه عرضه شده است دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشد. شما می توانید قیمت لوازم ورزشی مختلف را در این سایت مشاهده کرده و با قیمت لوازم ورزشی در سایر سایت ها و فروشگاه ها مقایسه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *